Goed aangekomen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sonja en Daniëlla in Bosnië Amende / Esbach - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sonja en Daniëlla in Bosnië Amende / Esbach - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Sonja en Daniella in Bosnië

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Daniëlla in Bosnië

13 November 2005 | Nederland, Tilburg

Daniella en Sonja zijn goed aangekomen op de plaats van bestemming. Zij zullen later verder zelf hier vertellen over hun reis en belevenissen.
Zet 'm op dames!
Groet van Frederik

• 13 November 2005 - 18:51

Erna En Mark:

Dag Daniella en Sonja,

Blij te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. We zijn benieuwd naar jullie indrukken en wensen jullie een goede tijd in Bosnie toe!
    Tot snel

liefs, Erna en Mark

• 13 November 2005 - 18:59

Tilly Amende:

hi sonja en daniella, fijn te horen,dat jullie goed aangekomen zijn. we zijn benieuwd naar de volgende berichten en hopen dat alles zo wordt, als jullie denken liefs uit boisheim

• 14 November 2005 - 15:10

Sofia:

Ik wens jullie veel kracht en veel voldoening. En natuurlijk heel veel liefde op deze bijzondere missie.

• 14 November 2005 - 20:56

Marieke:

Ha Daniella,
    Leuk dat je te volgen bent! Veel succes daar, ben benieuwd naar al je indrukken. Zullen je missen woensdag!
    Liefs, Marieke, Be Sharp!